بیان، مقدمات و مفاهیم طراحی

بازطراحی رهبری

1,850,000ریال

موجود در انبار

موضوع اصلی: رهبری و طراحی/Leadership and Design
موضوع اصلی: طراحی، فناوری، کسب‌وکار، زندگی/Design, Technology, Business, Life

بازطراحی رهبری سومین جلد از مجموعه کتاب‌های طراحی، فناوری، کسب‌وکار، زندگی است. ادبیات این کتاب از جنس ادبیات روایی انتشارات ام‌آی‌تی است: خودمانی، روشن، با اشارات بی‌شمار به موضوعات نیامده در نوشتار و به همراه لحنی شخصی، با طنزپردازی رندانه و هوشمندانه و لایه‌ای پنهان از ظرافت در گزینش واژگان.
این کتاب از ۱۲۰۰ توییت ۱۴۰ کاراکتری جان میئدا ریشه گرفت. توییت‌هایی که هرکدام به‌مثابه یک هایکو در وصف بازطراحی رهبری یا دست‌کم، مواجهه با آن بود. توییت‌هایش به‌عنوان تیتر فصل‌ها انتخاب شدند. موضوعیت و معنای وسیع‌تر این تیترها، در ارتباطی نزدیک با تجربه‌ی شخصی خود بکی برمونت هستند؛ فردی در اواسط سی‌سالگی که در پی آن است تا دریابد چگونه مدیری خواهد بود و چه واکنشی به الزامات دنیای جدید خواهد داشت؛ «می‌گویند رهبری باری بر دوش فرد است و حالا این موضوع را کاملاً درک می‌کنم؛ مسئولیت و قدرت، دائماً بر دوشم سنگینی می‌کنند. از طرفی، تجربه‌ی رهبری ارضاکننده است، چون در مقامی قرار می‌گیرید که می‌توانید به دیگران توانایی ببخشید. از دیگر سو، رهبری طاقت‌فرساست، چون تصمیمات اشتباه فقط دامنگیر خودتان نمی‌شوند بلکه شمار زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهند».
برای دریافت مقدمه و فهرست کتاب، روی تصویر زیر کلیک کنید:

توضیحات تکمیلی

وزن 65 g
نویسنده:

جان میئدا, بکی برمونت

مترجم:

علی شامس

قطع:

رقعی

تعداد صفحه:

68

نوع صحافی/جلد:

شومیز

تاریخ نشر:

1403

نوبت چاپ:

اول

سال چاپ:

1403

ناشر:

کتابکده کسری

شابک:

9786226963725

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازطراحی رهبری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *