تخفیف ویژه!
طراحی معماری

آینده‌ی معماری در ۱۰۰ ساختمان

3,750,000ریال 2,812,500ریال

موجود در انبار

موضوع اصلی: آینده‌گرایی در معماری/Futurism in Architecture
موضوع اصلی: طراحی معماری/Architectural Design
موضوع اصلی: راهنمای طراحی/Design guide

ما مطالبات زیادی از معماری نسبت به گذشته داریم که پاسخ به آن‎ها، آینده را تعیین خواهد کرد. پاویونی که از کاغذ ساخته شده، ساختمانی که دود را می‎‌خورد، یک کنسرت‎‌هال شکل‎‌پذیر، ساختمانی که بر روی برف‎‌ها راه می‎‌رود؛ ما به عصر جدید معماری وارد شده‌‎ایم که در آن، ساختمان‏‌ها چیزی بیشتر از یک پناهگاه صرف هستند. ما ساختمان‎‌هایی می‎‌خواهیم که به محیط ما، به احساسات ما و به نیازهای جمعی ما با فناوری جدید و متریال هوشمند پاسخ دهند.
در این راستا، پروژه‎‌هایی در مقیاس‎‌های متفاوت از آلونک تا پروژه‌ی شهری از سراسر جهان گردآوری شده که معیار انتخاب آنها نیز به‎‌صورت متعارف، شگفت‌‎انگیز بودن یا توسط معمار مشهوری بنا شدن نیست، بلکه آثاری انتخاب شدند که با تأکید بر تعامل و مشارکت جمعی با ارائه‎‌ی راه‎‌حل‎‌هایی مردمی به روش‌های بومی سعی در برطرف کردن مشکلات اجتماعی با هدف تأمین مکان مناسب برای زندگی بهتر، بر روی زمین داشته‎‌اند.
کتاب، با پرسش‎‌های هدفمندی برای هر۱۰۰ پروژه شروع می‎‌شود. آیا یک ساختمان می‌‎تواند تنفس کند؟ آیا یک آسمان‌خراش می‎‌تواند در یک روز ساخته ‎شود؟ آیا یک خانه را می‌‎شود چاپ‎ سه‎‌بعدی کرد؟ آیا می‎‌توانیم در ماه زندگی کنیم؟ و ده‌‎ها پرسش‎ دیگر که با برانگیختن کنجکاوی، خواننده را ترغیب به خواندن ادامه‎‌ی متن در صفحات بعدی می‎‌کند.
برای دریافت مقدمه و فهرست کتاب، روی تصویر زیر کلیک کنید:

توضیحات تکمیلی

وزن 380 g
نویسنده:

مارک کاشنر

مترجم:

حامد بهکام

قطع:

رقعی

تعداد صفحه:

272

نوع صحافی/جلد:

شومیز

تاریخ نشر:

1398

نوبت چاپ:

اول

سال چاپ:

1398

ناشر:

کتابکده کسری

شابک:

9786006509983

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آینده‌ی معماری در ۱۰۰ ساختمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *