سایر کتاب‌ها

هنر پوسترهای سینمایی

4,500,000ریال

موجود در انبار

موضوع اصلی: تاریخچه طراحی پوسترهای سینمایی/History of Movie Poster Design
موضوع اصلی: طراحی پوسترهای سینمایی/Designing Movie Posters
موضوع اصلی: پوستر و تاریخ سینما/Poster and Cinema History

«پوسترهای سینمایی مثل آوازهای عامه‌پسندند: آن‌ها شما را به لحظه‌های مشخصی از گذشته‌تان می‌برند و مانع از گم شدن و به فراموش سپرده شدن آن لحظه‌ها می‌شوند. پوسترها نه‌تنها یاد فیلم‌ها را زنده می‌کنند، بلکه یاد فصلی که فیلم را در آن دیده‌اید و حال‌و‌هوا و طعم آن زمان را هم با خودشان می‌آورند.» فدریکو فلینی
این کتاب ادای دینی است به دنیایی جادویی که از کاغذ، دستگاه‌های ابتدایی چاپ، رنگ‌های تند و ژست‌های اغراق‌آمیز تشکیل شده است؛ دنیای پوسترهای سینمایی که هنر طراحان و آفرینندگان آن‌ها ارتباط مستقیمی با میزان خالقیت و نوآوری دوره‌ها و سرزمین‌هایی دارد که پوستر در آن و برای آن طراحی شده است.
هنر پوسترهای سینمایی براساس سیری تاریخی نظم یافته، اما کتاب از ابتدا تا انتها فقط شرحی تاریخی نیست، بلکه در فصل‌هایی کوچک پوسترها از جنبه‌های مختلف بررسی شده‌اند و در نتیجه کتاب شکل قابل‌پیش‌بینی تاریخ‌نگارانه‌ای را که از ابتدای قرن بیستم شروع شده و به امروز برسد، ندارد و در فصل‌های کوتاه‌تر بررسی زیبایی‌شناسی، فنی و تاریخی پوسترها به شکلی انجام شده تا دلیل انتخاب پوسترهای آن فصل روشن شود.
تنها بخش‌ِ سینما که مثل خود عمل فیلم دیدن لذت مکاشفه در حین تماشا را دارد، هنر پوسترهای سینمایی است. چشم‌ها را آماده کنید!
برای دریافت مقدمه و فهرست کتاب، روی تصویر زیر کلیک کنید:

توضیحات تکمیلی

وزن 900 g
نویسنده:

احسان خوش‌بخت

ویراستار:

قطع:

رحلی

تعداد صفحه:

192

نوع صحافی/جلد:

جلد سخت

تاریخ نشر:

1393

نوبت چاپ:

اول

سال چاپ:

1393

ناشر:

کتابکده کسری

شابک:

9786006509310

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هنر پوسترهای سینمایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *