طراحی معماری

راهنمای طراحی مقطع

3,250,000ریال

‌گونه‌شناسی و‌مرجع تحلیلی برش‌در‌معماری

موجود در انبار

موضوع اصلی: مقطع در طراحی معماری/Section in Architectural Design
موضوع اصلی: طراحی مقطع/Section Design

این کتاب ابزاری ارائه می‌دهد برای فهم نقش پیچیده و مهمی که مقطع در طراحی و حرفه معماری بازی می‌کند. در مطالعات معماری، بحث و بررسی مقطع، موضوعی متداول است و روزبه‌روز بر اهمیت آن افزوده می‌گردد؛ نه فقط برای تکمیل مدارک پروژه و یا ترسیمی برای ارائه و انتقال اطلاعات ساخت، بلکه به‌عنوان ابزاری قدرتمند در طراحی و خلق فضاها و کیفیات پیچیده معماری امروزی. امروزه مقاطع به‌صورت گسترده برای نمایش، آزمایش و کاوش طرح‌های معماری به کار می‌روند.
انواع مختلف مقطع چیست و هر یک چه کاری انجام می‌دهد؟ این مقاطع چطور تولید می‌شوند؟ بر چه اساسی یک نوع مقطع بر دیگری ترجیح داده می‌شود؟ این کتاب این پرسش‌ها را کاوش کرده و چهارچوب مفهومی، عینی و کاربردی برای درک مقطع به عنوان ابزار خلق معماری فراهم می‌آورد. در این کتاب ساختاری واضح و ابتکاری در جهت بحثی جدی‌تر درباره مقطع معماری ارائه شده است تا پایه‌های مشترکی برای گفت‌و‌گو در پویش‌ها و تجربیات معماری ایجاد شود. گونه‌شناسی بدیع ارائه‌شده از مقاطع، زمینه‌ای مناسب برای دانشجویان، معماران و سایر خوانندگان کتاب به منظور درک بیشتر مقطع فراهم می‌آورد.
از میان ۲۱۴ کتاب از ۸۸ ناشر بین‌المللی، این کتاب یکی از ده برنده جایزه کتاب معماری سال ۲۰۱۶ است که توسط مؤسسه بنیاد موزه معماری آلمان برگزار می‌گردد.
برای دریافت مقدمه و فهرست کتاب، روی تصویر زیر کلیک کنید:

توضیحات تکمیلی

وزن 510 g
نویسنده:

پائول لوئیس, دیوید جی. لوئیس, مارک سوروماکی

مترجم:

حبیب قاسمی

ویراستار:

مهدی آتشی

قطع:

رحلی

تعداد صفحه:

104

نوع صحافی/جلد:

شومیز

تاریخ نشر:

1397

نوبت چاپ:

دوم

سال چاپ:

1397

ناشر:

کتابکده کسری

شابک:

9786006509792

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “راهنمای طراحی مقطع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *