تخفیف ویژه!
راهنمای طراحی

فرایندهای طراحی دیجیتال (گلاسه)

3,750,000ریال 2,812,500ریال

موجود در انبار

موضوع اصلی: طراحی دیجیتال و پارامتریک/Digital and Parametric Design
موضوع اصلی: معماری دیجیتال/Digital Architecture
موضوع اصلی: معماری الگوریتمیک/Algorithmic Architecture

کتاب حاضر به شناسایی مسائل مرتبط با فرآیندهای طراحی دیجیتال می‌پردازد و از منظر روش‌شناسی آنها را مورد کاوش قرار می‌دهد. این کتاب در ادامه کتاب «پارادایم معماری الگوریتمیک» منتشر شده و در تکمیل بیان کیفیت‌ها و دلایل پدیده‌ها در آن کتاب، به ارائه روش شکل‌گیری آن‌ها می‌پردازد. کتاب از سه فصل تشکیل شده که هر یک به فراخور داده‌های مورد نیاز این مطالعه شکل گرفته‌اند.
فصل اول به زمینه‌های شکل گیری این مطالعه می‌پردازد و با معرفی عرصه‌های شناخت معماری دیجیتال‌، نحوه تمرکز این کتاب بر حوزه فرآیند و روش‌شناسی را معرفی می‌کند. روش‌شناسی طراحی دیجیتال در پنج لایه مختلف و به صورت گفتارهایی جداگانه در فصل دوم معرفی می‌شوند. تمام گفتارها دارای بخش‌های مشابهی هستند که بتوانند موضوع را با ارائه نمونه‌های مختلف تئوری، پژوهشی و عملی، و به‌صورت مقایسه‌ای پوشش دهند. هر یک از این موضوعات به یکی از مباحث روز معماری دیجیتال نزدیک شده و درعین‌حال کلیه موضوعات ارائه‌شده در هر گفتار به یکدیگر وابسته‌اند. در انتهای هر گفتار، پویش، به آینده تحولات عرصه مورد توجه آن گفتار در معماری اشاره می‌کند. گفتار سوم کتاب به جمع‌بندی داده‌های ارائه‌شده می‌پردازد و تفاوت رویکردهای طراحی مطرح‌شده در این کتاب و روش‌های مرسوم طراحی را مورد‌بحث قرار می‌دهد.
امیدواریم مطالعه مسائل و موضوعات پژوهشی روز طراحی و معماری در این کتاب، زمینه‌ساز فعالیت‌های طراحی و پژوهش‌های کاربردی برای طراحان امروز ایران باشد.
برای دریافت مقدمه و فهرست کتاب، روی تصویر زیر کلیک کنید:

توضیحات تکمیلی

وزن 545 g
نویسنده:

زوبین خبازی

قطع:

وزیری

تعداد صفحه:

224

نوع صحافی/جلد:

شومیز

تاریخ نشر:

1393

نوبت چاپ:

دوم

سال چاپ:

1398

ناشر:

کتابکده کسری

شابک:

9786006509181

نوع کاغذ

گلاسه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فرایندهای طراحی دیجیتال (گلاسه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *