طراحی و معماری داخلی

تاریخ طراحی داخلی؛ جلد دوم: پس از انقلاب صنعتی

4,500,000ریال

موجود در انبار

موضوع اصلی: تاریخ طراحی داخلی/ History of Interior Design
موضوع اصلی: تاریخ معماری/ History of Architecture

زندگی بشر به‌طور گسترده‌ در فضاهای داخلی سپری می­‌شود. طراحی فضاهای داخلی، حرفه‌ای باشد یا نه، جنبه‌ای غیرقابل اجتناب از زندگی است. مطالعه‌ی طراحـی داخلـی از خلال تجربه‌های نهفته در سبک‌ها و اشخاص و همکاری‌ها و هم‌زمانی‌ها، و پیشرفت و تغییرات آن در طول تاریخ، مسیر مفیدی است برای درک منطقی فضاهایی که در آن زندگی می‌کنیم و یا می‌خواهیم برای آیندگان بسازیم.
فضاهای داخلی ایجاد شده در طول تاریخ بی‌شمار و در جهان پراکنده‌اند و شناخت آنها با دسترسی مستقیم، غیرممکن. لذا دست‌یابی به بینشی در تاریخ فضاهای داخلیِ ساخته‌شده توسط انسان، با مراجعه به اسناد و عکس‌ها و شرح‌ها و دیگر رسانه‌ها، امری است اجتناب‌ناپذیر.
کتاب A History of Interior Design اثر ارزشمند جان پایل، یکی از بهترین منابع محدود در این زمینه است که می‌تواند تاریخچه درست و قابل درکی از طراحی فضاهای داخلی را به‌صورت منسجم ارائه دهد. کتاب، ما را به اعماق تاریخ می‌برد و نقطه آغاز بررسی خود را اولین تلاش‌های بشر برای عینی‌سازی مفهوم «درون» در برابر «بیرون» قرار می‌دهد؛ زمانی که انسان «مداخله در محیط» را به منظور ایجاد «فضای داخلی» می‌آموزد و به‌ کار می‌گیرد.
بیان روایی بی‌نظیر این کتاب ـ برخلاف اغلب کتاب‌های تاریخ طراحی، که دارای انبوه اطلاعات نکته‌ای و محدود به تمایزات شاخص میان سبک‌ها و دوره‌ها هستند ـ سیر تدریجی و منطقی تحولات را به همراه تصاویر و ترسیمات متعدد، به‌کمال بررسی می‌کند و جزئیات دوره‌های تاریخی را در چندین سطح و در ارتباط با هم، مرور می‌نماید؛ خصوصیات محیطی و اجتماعی بستر، افراد مؤثر، ارتباط با معماری و فن ساختمان، فضاهای داخلی (موضوع اصلی کتاب)، اجزاء و عناصر داخلی رایج و… که تصویر کاملی از هر دوره تاریخی پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.
برای دریافت مقدمه و فهرست کتاب، روی تصویر زیر کلیک کنید:

توضیحات تکمیلی

وزن 570 g
نویسنده:

جان اف. پایل, جودث گورا

مترجم:

محمدرضا نامداری, لیدا حسین‌زاده

قطع:

وزیری

تعداد صفحه:

342

نوع صحافی/جلد:

شومیز

تاریخ نشر:

1397

نوبت چاپ:

اول

سال چاپ:

1397

ناشر:

کتابکده کسری

شابک:

9786006509877

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تاریخ طراحی داخلی؛ جلد دوم: پس از انقلاب صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *